Nakopni tělo před prací nebo školou ranním cvičením.

Chceš pořádně spalovat? Tak je tabata to pravé! Při tabatě se 20 s intenzivně cvičí a poté následuje 10 s odpočinek. Cyklus se opakuje 8x, jedno kolo tedy zabere 4 minuty. Cviky mohou být stejné nebo různé, instruktor předcvičuje, tak se nemusíš ničeho bát.

Kapacita

15 míst (Rezervace NUTNÁ na tel. 773 994 994), kontakty ZDE

Pro koho je hodina určená?

Pro ty, kteří hledají intenzivní posilovací cvičení. Obtížnost je volitelná, dostaneš se do vyšší tepové frekvence.

Co Ti lekce přinese?

Nastartuješ tvůj den, zpevníš tělo, uvaříš si úsměv na tváři a celý den teprve před sebou. A co víc? Poznáš další ranní blázny, kteří chtějí ze sebe dostat maximum. Pravidelným cvičením budeš formovat svou postavu, zrychlíš svůj metabolismus a budeš se cítit fit!

Co je Tabata?

Tabata je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. Tento druh cvičení pochází z Japonska. Skvělou výhodou je bezpochybně možnost několika variací provedení tabata tréninku, neboť v tomto cvičení můžeme využívat posilování s vlastní vahou, nářadím, závažím, TRX, crossfit prvků atd. Tudíž při zapojení trocha fantazie,vás tabata vždy pohltí a navíc si můžeš být jist, že budeš odcházet s příjemným pocitem „zničení“.

 

Průběh hodiny:

Na začátku tabata tréninku je důležité připravit správně svalový aparát na nadcházející zátěž, proto každou hodinu začneme 5 minutovým dynamickým zahřátím. V hlavní části hodiny se věnujeme „kruhovému“ cvičení v jasně stanovených intervalech. U většiny silových sportů a v kulturistice se vychází z poměru odpočinku a práce 3:1. V tabatě je tomu jinak a poměr nám zde vychází v prospěch prováděné činnosti 2:1. Důležité je makat v průběhu celého tréninku na 100% a dodržovat jasně stanovené intervaly, které nám odpočítává časový měřič. Na závěr každého tréninku zařazujeme 5/8 minutový strečink, abychom zajistili správnou cestu ke svalové regeneraci.