Jsme v tom spolu!

Milí klienti, členové klubu.

V souvislosti s šířením pandemie se vláda rozhodla Vám zakázat vstup do posilovny a nám následně nařídila uzavřít sportoviště, v našem případě Harmony Wellness Club.

Toto rozhodnutí respektujeme. Nicméně klub funguje formou členských poplatků, a tak se nabízí otázka, co bude s již uhrazeným měsíčním členstvím nebo zda máte platit poplatky nadále, i při přerušení provozu.

My jsme se rozhodli, že Vám všem stálým klientům (členům) po dobu uzavření klubu členství přerušíme. Protože ale nevíme, kdy budeme moci otevřít, prosíme Vás o shovívavost. Až se tak stane, budeme řešit každého klienta zvlášť. Pokud má někdo předplaceno na další měsíce, nemusí se bát. Platby budou převedeny na období, kdy bude klub již v provozu. Do té doby si raději trvalé příkazy přerušte.

Dále bychom ale chtěli požádat členy, kteří mají nedoplatky s předchozích měsíců, o doplacení členství na účet.

Vážíme si každého klienta a doufáme, že nám budete i nadále věrni. Věříme, že se co nejdříve shledáme ve zdraví v našem Harmony Wellness Clubu. 🙂

Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte nás.

Za Harmony team, Hrádková A.