TRX Suspension Training

TRX: Total-Body Resistance Exercise
(= Cviky pro zatížení celého těla)

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách.

Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

  • TRX je vhodné pro každého

Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat. Zátěž upravíte nastavením polohy těla.

  • Maximální výsledky v minimálním čase

Používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. TRX umožňuje třírozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím.

  • Vybudujete si silné jádro

TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.

 

Efektivita TRX tréninku

  • Redukcí vlastní tělesné hmotnosti a gravitace můžete přizpůsobit svou fyzickou zdatnost tak, že své tělo pouze přiblížíte nebo oddálíte od místa zavěšení.
  • Nemusíte nikam chodit pro jinou sadu činek nebo přidávat větší zátěž na fitness stroji, stačí jen změnit polohu chodidel.
    To vám umožní provádět stále náročný trénink.
  • Provádějte celkové posilování těla, cviky na pružnost, sílu nebo výbušnost, dokonce cviky jako kliky, shyby, dřepy a výpady.
    S jediným kusem nářadí vykouzlíte nekonečné množství cviků.

TRX buduje silné a stabilní jádro (CORE)

  • Při každém cvičení zapojujete své jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.
  • Všechno, co děláte ve svém životě, začíná jádrem:
    skláníte se na zem pro pero, myjete auto nebo hrajete s dětmi košíkovou.
  • Mezi hlavní partie CORE patří břišní oblast, záda, ABS, hrudník a pánev. Jádro umožňuje tělu stabilitu a flexibilitu.
X