Tae-bo je opravdu „mladý“ styl cvičení založený teprve před deseti lety. Založil ho mistr bojových umění – Billy Blanks, protože zjistil, že bojová umění jsou mnohem populárnější mezi muži než mezi ženami. Propojení tance a prvků bojového umění vyústilo v tae-bo, které splnilo účel a přitáhlo pozornost i něžnějšího pohlaví. Proč tae-bo? Zlepšíte si rovnováhu a koordinaci svalů, snížíte hmotnost, zpevníte svaly a zvýšíte fyzickou kondici.

Tae-bo kombinuje prvky bojových umění (taekwon-do, box) s prvky aerobiku. Cvičení vychází ze souboru na sebe navazujících kopů a úderů (podobně jako v bojovém umění). Celkově jde o soustavu různých cviků prováděných při vysoké intenzitě, které dokonce předčí i high-impact aerobik. Na sestavy přitom zapomeňte, protože tae-bo využívá spíše jednostranný opakující se pohyb, jinými slovy, když „kop“ anebo „úder“, tak několikrát za sebou!

Při pravidelném tréninku docílíte:

  • redukce tělesné hmotnosti
  • zformování postavy
  • správného držení těla a následně zpevnění zádových a břišních svalů
  • zvýšíte si svalovou sílu a vytrvalost a podpoříte koordinaci pohybu
  • zlepšení oběhového systému
  • upevnění vůle